Waardering van Medisch Centrum Waalre, locatie Waalre - Waalre op 1 augustus 2018

• Borstvergroting

Na een borstlift met prothese te hebben gekregen door dr Hawinkels super tevreden op de manier hoe ik ben geholpen.Vanaf het eerste consult was de dokter gelijk al erg duidelijk wat de mogelijkheden waren. Wat je vaak bij andere klinieken hoort is het idee van prothese erin, geld schuiven en klaar. Ik kreeg een eerlijk advies en kreeg te horen ik een borstlift met prothese moest krijgen anders zou het resultaat niet worden zoals het moet zijn en zou ik over een half jaar weer onder het mes moeten. Zo gezegd door dr Hawinkels ik opereer enkel waar ik 100% achter sta anders begin ik er niet aan. Ik was erg blij met zijn eerlijkheid want ik ben erg precies als het over me uiterlijk gaat. De dag van de operatie zo vriendelijk en gastvrij behandeld. Nog geintjes gemaakt met dr Hawinkels. Wat een leuke vriendelijke man. Na de operatie op de uitslaapkamer is hij 2x bij mij geweest en 1x bij mijn man om ons uitleg te geven en te kijken hoe het ging. Ook de verzorgers op de uitslaapkamer allemaal even vriendelijk. De volgende dag netjes gebeld hoe het met me ging. Nog contact met ze gehad en 3 dagen achtereen door hun gebeld hoe het ging en hoe het verliep. Al mijn vriendinnen zijn hier al geweest en ik zou iedereen ook zeker deze kliniek aanbevelen aan iedereen die ik ken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medisch Centrum Waalre, locatie Waalre? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.