Medisch Centrum Waalre

Overige kliniek

Van Dijklaan 9 5581 WG Waalre

Waardering van Medisch Centrum Waalre - Waalre op 11 december 2016

Meniscusletsel

Niet allemaal tienen, want dat maakt het zo'n wollig halleluja effect. En voelt m.i. minder waarheidsgetrouw aan.  Trouwens, op deze manier valt er altijd nog iets te verbeteren. Alhoewel ik niet weet waar dat in zou moeten zitten. De uitstekende zorg en behandeling ervoer ik als bijzonder plezierig. Maar bovenal de welwillendheid en de mogelijkheid om mij zo snel te kunnen helpen. Hierbij is men voor mij, bij Medisch Centrum Waalre, van het standaard protocol af gestapt. En is er middels 2 doktoren gewerkt, om mij zo snel mogelijk te kunnen behandelen. Dank dokter Noten en Dokter Lacroix! Zeker mag ik hier iemand niet in vergeten. en dat is de receptie! Ik mag helaas niet de naam van de receptioniste noemen (policy van zorgkaart nederland). Maar zij is het, die de heren doktoren gevraagd heeft of dit mogelijk was. Dus ook receptie, bedankt! Verder loopt deze jongen weer als een kievit! En is mijn werkgever ook weer in zijn nopjes... MCW-team, super bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medisch Centrum Waalre? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.