Waardering van MKA Kliniek Den Haag - Den Haag op 13 december 2019

• N.v.t.

• Verstandskiezen trekken

Ik heb eerst twee verstandskiezen door dr. De Groot laten trekken. Ze zag dat ik nerveus was en heeft me er helemaal doorheen gepraat wat ik erg fijn vond! Ik heb geen pijn gehad achteraf doordat de kiezen gunstig lagen en er binnen twee minuten al uit waren zonder gedoe. De andere twee verstandskiezen zijn verwijderd door Dr. Vaandrager die mij er op dezelfde manier helemaal doorheen heeft gepraat. Helaas waren deze kiezen een stuk moeilijker en heb ik een behoorlijke zwelling en pijn gehad. Hier had dr. Vaandrager zowel voor als na de behandeling voor gewaarschuwd dus ik wist wat ik kon verwachten. Ik vind de sfeer in de kliniek heel goed, de chirurgen en assistenten communiceren goed met elkaar en waren erg geruststellend naar mij toe. Ondanks dat verstandskiezen trekken niet echt leuk is ben ik erg blij dat ik het hier heb laten doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MKA Kliniek Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.