Waardering van MKA Kliniek Utrecht - Utrecht op 14 april 2019

7.0
  • Verstandskiezen trekken

Ik ging hierheen om 2 verstandkiezen te laten trekken. 3 weken na de operatie bleek dat dit niet goed is gebeurd, er zat nog een grote tandsplinter die niet was weggehaald. Hierdoor moest ik een tweede keer terug komen.Bij het declareren van de kosten bij VGZ bleek dat ze geen contract hadden waardoor ik de helft van de €770,- zelf moest betalen. Let hier dus op.

Reactie van/namens Overige kliniek MKA Kliniek Utrecht - Utrecht

Beste heer/mevrouw, dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u een wondgenezingsstoornis had en hiervoor moest terugkomen. Uw informatie omtrent uw factuur is echter onjuist. Wij leveren verzekerde zorg. Ondanks dat wij niet met elke zorgverzekeraar (maar wel met bijna elke) een contract hebben, hoeft u bij ons niet meer te betalen dan in een ziekenhuis. Wij leveren hierin juist een hoge service, omdat wij het deel wat uw verzekeraar niet vergoedt (de eigen bijdrage) voor onze rekening nemen. Wij verzoeken u vriendelijk contact met ons op te nemen voor de afwikkeling van uw factuur via ons algemene telefoonnummer 088-6525500. Zo kunnen wij u uitleggen hoe ons facturatieproces via Infomedics werkt en u geruststellen dat u dus niet de helft van uw behandeling hoeft te betalen. Deze informatie staat ook op onze website. Wij hopen u gauw te spreken. Met vriendelijke groet, Directie MKA Klinieken Nederland

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MKA Kliniek Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.