Waardering van MKA Kliniek Utrecht - Utrecht op 20 april 2019

9.7
  • Verstandskiezen trekken

Mijn tandartsenpraktijk Maliekwartier raadde deze kliniek aan vanwege de fijne bejegening en korte wachttijden i.t t. het ziekenhuis.De balie assistente gaf aan dat ze iets uitliepen maar 5 a 10 minuten later werd ik al opgehaald, dus dit viel reuze mee. Zowel de assistente als kaakchirurg mw de Groot waren heel vriendelijk en rustig in hun benadering. Ze legden mij goed uit wat ze precies gingen doen en maakte een praatje, waardoor ik me al snel op mijn gemak voelde. Ik was een beetje zenuwachtig omdat ik nog nooit iets had laten trekken. De verdovingen vielen erg mee en heb het trekken van mijn verstandskies boven niet eens gevoeld.Gisteren behandeld en nog geen pijnstillers nodig gehad, alleen een wat beurs gevoel in mijn mond.Ik beveel deze praktijk absoluut aan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MKA Kliniek Utrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.