Waardering van Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam op 10 oktober 2018

8.3
  • ME

Als mijn lichaam in orde was, had ik hoogstwaarschijnlijk meer resultaat van behandeling gehad. Maar lag niet aan begeleiding van het traject..

Reactie van/namens GGZ Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam

geplaatst op 13 november 2018

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. We betreuren het te horen dat het resultaat van de behandeling minder positief was dan gehoopt. Fijn om te horen dat de begeleiding hier geen rol in heeft gespeeld. We vinden het belangrijk om elke patiënt zo goed mogelijk te begeleiden zodat de klachten minder worden. Wij waarderen uw feedback en nodigen u uit om contact met ons op te nemen, indien u dit wilt.

Met
vriendelijke groet,

Het NKCV

Bent u of werkt u voor Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.