Waardering van Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam op 24 januari 2018

5.7
  • ME

Gematigd positief. De administratieve kant ging bepaald niet vlekkeloos. Ik moest zelf een aantal keer achter zaken aan om afspraken te krijgen. Bij een afspraken waren er twee artsen, in plaats van een, die mij verwachtten, wat niet de bedoeling was. Zo nog wat organisatorische onhandigheden.De behandeling zelf bleek voor mij niet passend; ik kreeg tweemaal een terugval en besloot daarop in overleg om te stoppen. Toch ben ik an sich positief over het programma, ook over de geboden begeleiding, die goed op mijn persoonlijke situatie afgestemd kon worden. Daarnaast ervoer ik het contact met mijn begeleider als prettig. Het lijkt me kortom, een gokje waard, voor wie met langdurige vermoeidheid kampt en andere opties al geprobeerd heeft.

Reactie van/namens GGZ Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam

geplaatst op 6 februari 2018

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw inzending. Fijn om te vernemen dat u de behandeling en het
contact met de therapeut als positief heeft ervaren, ondanks dat de
behandeling voor u niet geschikt bleek.
Wij betreuren het dat de planning rondom uw afspraken niet verlopen is
zoals het zou moeten. Indien u hier voor open staat, nodigen wij u uit om
contact met ons op te nemen, zodat besproken kan worden waar het precies
mis gelopen is.
Wij willen er alles aan doen om de afsprakenplanning voor onze patiënten
vlekkeloos te laten verlopen en zouden uw feedback zeer op prijs stellen.

Met vriendelijke groet,

Het NKCV

Bent u of werkt u voor Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.