Waardering van Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam op 1 augustus 2018

8.7
  • ME

Het NKCV heeft mijn chronische vermoeidheid een stuk beter gemaakt. Voorheen was ik iedere dag doodmoe, nu heb ik er alleen nog op sommige dagen last van. Wat handig is is dat ik bij het NKCV tips en tricks heb geleerd hoe met de vermoeidheid om te gaan. Daarom ben ik er nu niet meer 24/7 mee bezig in mijn hoofd. Met onder andere het slaap/waak ritme te veranderen, gedachtes positief te maken en de focus van je aandacht te verleggen ben ik voor uit gekomen. Ik zal het NKCV zeker aanbevelen als je last hebt van ernstige vermoeidheid.

Reactie van/namens GGZ Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam

geplaatst op 1 oktober 2018

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw inzending. Goed om te horen dat de tips en tricks, die u bij de behandeling heeft geleerd, voor een positief resultaat hebben gezorgd. Het is fijn om te horen dat CVS u niet meer dagelijks belemmert.
Met vriendelijke groet,
Het NKCV

Bent u of werkt u voor Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.