Waardering van Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam op 31 juli 2018

8.7
  • ME

Het NKCV heeft mijn chronische vermoeidheid een stuk beter gemaakt. Voorheen was ik iedere dag doodmoe, nu heb ik er alleen nog op sommige dagen last van. Wat handig is is dat ik bij het NKCV tips en tricks heb geleerd hoe met de vermoeidheid om te gaan. Daarom ben ik er nu niet meer 24/7 mee bezig in mijn hoofd. Met onder andere het slaap/waak ritme te veranderen, gedachtes positief te maken en de focus van je aandacht te verleggen ben ik voor uit gekomen. Ik zal het NKCV zeker aanbevelen als je last hebt van ernstige vermoeidheid.

Reactie van/namens GGZ Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw inzending. Goed om te horen dat de tips en tricks, die u bij de behandeling heeft geleerd, voor een positief resultaat hebben gezorgd. Het is fijn om te horen dat CVS u niet meer dagelijks belemmert.
Met vriendelijke groet,
Het NKCV

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.