Waardering van Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam op 13 mei 2018

9.3
  • ME

Ik ben erg tevreden over de behandeling en ontzettend blij dat ik hierdoor van mijn chronische vermoeidheid ben afgekomen. Ik kan de behandeling dan ook van harte aanbevelen. De behandeling bestond uit een digitaal traject, waarbij diverse modules doorlopen werden en uit een eigen behandelaar die bereikbaar was per telefoon en email en op afspraak te bezoeken was om het behandelplan en de voortgang ervan te bespreken.

Reactie van/namens GGZ Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam

geplaatst op 24 mei 2018

Beste heer/ mevrouw,
Bedankt voor uw inzending. Goed om te horen dat u de behandeling en het digitale traject zo positief heeft ervaren. Fijn dat u van de chronische vermoeidheidsklachten af bent na het doorlopen van het
programma.

Vriendelijke groet,
Het NKCV

Bent u of werkt u voor Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.