Waardering van Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam op 14 mei 2018

9.3

Na 1,5 jaar worstelen zijn we bij het nkcv terecht gekomen voor onze zoon van 17 jaar.1,5 jaar chronisch vermoeid zijn betekende voor hem; niet meer naar school kunnen, niet meer kunnen sporten, geen sociale contacten. Van onze vrolijke enthousiaste jongen was niets meer over. Hij heeft het fitnet programma doorlopen en hij is inmiddels voor 95% hersteld! Hij en wij zijn erg tevreden over het programma. Wij zijn goed begeleid. Communicatie was prima! Kortom dit programma heeft ervoor gezorgd dat onze zoon zijn toekomst weer vol vertrouwen tegemoet ziet. Het was hard werken en het vereiste veel discipline maar het resultaat is er naar.

Reactie van/namens GGZ Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam

geplaatst op 25 mei 2018

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw inzending. Het is erg goed om te horen dat het programma zulke goede effecten heeft gehad bij uw zoon en dat hij weer met vertrouwen naar de toekomst kijkt. Fijn dat u beiden de
communicatie en begeleiding positief heeft ervaren.

Vriendelijke groet,
Het NKCV

Bent u of werkt u voor Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.