Waardering van Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam op 15 maart 2019

9.7
  • ME

Na bijna 20 jaar werd ik gewezen op dit centrum. Eindelijk echt gehoor voor je klachten en niet 'afgedaan'  als ' leer er maar mee leven'. Intensieve therapie, zowel op lichamelijk als geestelijk vlak, maar het is de moeite van het proberen waard: ik ben (bijna helemaal) genezen van mijn klachten - die geïnitieerd waren door burn-out! Kost wel veel doorzettingsvermogen, maar filmpjes van ex-patienten in modules laten zien hoe je verder moet en kan.

Reactie van/namens GGZ Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Goed om te lezen dat u de therapie zo positief heeft ervaren. Het is inderdaad een intensieve therapie waar ook doorzettingsvermogen voor nodig is. Fijn dat het de moeite waard was!

Met vriendelijke groet,
Het NKCV

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.