Waardering van Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam op 5 december 2018

8.8

Na jaren van zoeken en onbegrip werd er hier eindelijk eens geluisterd en werden ik en mijn omgeving serieus genomen. Dit was al de perfecte start voor de behandeling. Ik werd op de juiste momenten afgeremd en aangemoedigd. Wij wonen niet in de omgeving van Amsterdam maar gelukkig was er ook de mogelijkheid om de behandeling online te volgen. Ook fijn was de aandacht die aan de partner werd gegeven. Deze zijn ook van belang tijdens de behandeling en werden zeker niet vergeten. Ik heb mijn leven terug gekregen en kan pak alles weer met volle energie aan.

Reactie van/namens GGZ Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam

geplaatst op 31 januari 2019

Het doet ons goed te lezen dat u de behandeling positief heeft ervaren. We vinden het belangrijk iedere patiënt serieus te nemen zodat de levenskwaliteit verbetert. Het betrekken van de omgeving kan daarin zeer helpend zijn.

Bent u of werkt u voor Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.