Waardering van Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam op 24 mei 2018

9.3
  • Borstkanker

Na lange tijd vermoeid te zijn geweest ben ik bij het NKCV terecht gekomen. Zij waren ervan overtuigd dat ik de vermoeidheid onder controle zou krijgen. Wij hebben samen een stappenplan gemaakt. Na ruim een half jaar heeft het zijn vruchten afgeworpen. Ik ben zeer tevreden over de deskundigheid en de fijne begeleiding. In het begin geregeld contact om de 2 weken na verloop van tijd 4 weken en op het laatst 6 weken. Ik ben super blij dat ik deze stap heb genomen en dat ik mijn vermoeidheid onder controle heb. Ik kan weer mijn activiteiten doen ipv slapen. Bedankt NKCV.

Reactie van/namens GGZ Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam

geplaatst op 18 juli 2018

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw inzending. Goed om te horen dat u de vermoeidheid onder controle hebt sinds de behandeling bij het NKCV en weer dagelijkse activiteiten kunt ondernemen. Fijn dat u de
deskundigheid en begeleiding zo positief heeft ervaren.

Met vriendelijke groet,
Het NKCV

Bent u of werkt u voor Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.