Waardering van Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid - Amsterdam op 24 januari 2017

9.5
  • ME

Na maandenlang het ziekenhuis in en uit te gaan, zonder geholpen te worden, was ik erg blij toen ik bij het NKCV terecht kon. Ik had eindelijk het gevoel dat ik iets aan mijn vermoeidheid kon gaan doen en dat er een oplossing zou komen. Dit bleek helemaal terecht te zijn. We zijn nu driekwart jaar verder en ik ben bijna volledig hersteld van mijn vermoeidheid. Ik ben heel goed geholpen door mijn therapeut, ben altijd serieus genomen, en je kunt er altijd terecht met vragen die je hebt. Ik zou mensen die Chronische Vermoeid zijn zeker aanraden om te vragen naar het NKCV te worden doorverwezen!

Bent u of werkt u voor Nederlands Kenniscentrum Chronische Vermoeidheid? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.