Nederlands Slaap Instituut

Waardering van Nederlands Slaap Instituut - Amersfoort op 20 mei 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Na een wachttijd van 4 weken is de , zeer vriendelijke, verpleegkundige thuisgekomen en heeft alle apparatuur aangesloten met duidelijke uitleg. Dit heb ik als zeer positief ervaren. De volgende morgen alles opgestuurd en na ruim 3 weken kreeg ik een telefoontje dat de uitslag bekend was. Deze kon echt niet telefonisch doorgegeven worden maar ik moest perse langskomen. Omdat er in Eindhoven de eerste weken geen plaats was moest ik naar Den Bosch toe. Ik heb denk ik 3 minuten daar binnen gezeten. Nee, het was geen apneu en dat was het dan. Geen enkele uitleg over alle uitslagen van de slaaptest of verdere informatie of hulp. Alleen dat ik niet genoeg ademstops had voor apneu. Waarom dit niet over de telefoon kon snap ik niet, ja, ze kunnen nu het "gesprek" met de specialist op de rekening zetten.  Later bij de huisarts bleek uit de slaaptest dat ik heel licht slaap met veel hart overslagen dus dat is een oorzaak van slecht slapen. Je zou toch verwachten van een slaapcentrum dat zij dat met je doornemen. En zeker voor de rekening die ruim 1550 euro bedraagt, vind ik erg veel . Vooral omdat er alleen een verpleegkundige thuiskomt en de rest moet je zelf allemaal doen. Ik vind dat er voor die prijs veel meer service moet worden geleverd, ze noemen zich een slaapcentrum, ik heb nu een nare nasmaak van een erg commerciële instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nederlands Slaap Instituut? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.