Nederlandse Obesitas Kliniek Nieuwegein

Overige kliniek

Zoomstede 17 3431 HK Nieuwegein
Deze locatie is onderdeel van Nederlandse Obesitas Kliniek

Waardering van Nederlandse Obesitas Kliniek Nieuwegein - Nieuwegein op 22 oktober 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Overgewicht

Het traject van NOK is mij goed bevallen. Een multidisciplinair team is fijn en ze zijn van elkaar op de hoogte, doordat ze gezamenlijk bespreken hoe het met je gaat. Tevens is het fijn om met een groep op te trekken, tegelijkertijd is dit ook een valkuil als er een aantal minder serieuze mensen in een groep zitten. Dan ontstaat er kuddegedrag en gaan mensen mee in het gedrag van een ander. Daarnaast verschilt het ook nog wel hoe elke persoon erin staat. De een is heel actief, waardoor er een ander eetpatroon nodig is dan iemand die wat minder actief is. Dat was soms lastig om in groepsverband te bespreken. Het is fijn dat er ervaringsdeskundige avonden zijn, dan krijg je het toch van de mensen te horen die het echt hebben meegemaakt. Al met al ben ik blij dat ik dit traject doorlopen heb, zonder voor- en nazorg zou eigenlijk niet mogelijk moeten zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nederlandse Obesitas Kliniek Nieuwegein? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.