Waardering van Nederlandse Obesitas Kliniek Zuid - Heerlen op 1 augustus 2018

4.1

Ze verheffen zich boven hun eigen macht. Ik had om medische reden 2 sessies gemist. Er werd al een beetje dreigend gezegd dat ze moesten kijken of de Op wel door kon gaan. 2 sessies missen kon niet. Ik heb toen 1,5 uur moeten inhalen terwijl ik 7 uur had gemist. Is niet echt geloofwaardig. Terwijl er naast mij in het ziekenhuis iemand lag die voor het zelfde was geholpen er in totaal 2 uur was geweest en niet meer. Als je eenmaal geopereerd bent moet je als er iets is altijd eerst hun bellen. Als je dan belt krijg je als antwoord, dat weet ik ook niet. Dan krijg je een nummer van het ziekenhuis. De huisarts mag niets doen. Zij doen echter ook niets. Op dringend advies van de huisarts zouden ze dan terug bellen. Dat is meer dan 2 weken geleden en ik ben nog aan het wachten. Schandalig! Het blijkt dat als je geopereerd bent het blijkbaar niet interessant meer is. Ronduit schandalig!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nederlandse Obesitas Kliniek Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.