Nij Geertgen, centrum voor vruchtbaarheid

IVF-kliniek

Ripseweg 9 5424 SM Elsendorp

316 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
19 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Na bij een ander ziekenhuis net buiten de grens voor ivf te vallen (leeftijd en metingen) overgestapt naar Nij Geertgen. De wachttijd op de eerste afspraakwas ca 3 weken (dwz korter dan aangegeven op...

18 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Erg tevreden fijne ruimtes en medewerkers

8.3
12 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Wij zijn tevreden omdat al onze vragen worden beantwoord. Er is echt aandacht voor de patiënt. Professionele mensen.

9.3
11 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

De medewerkers van Nijgeertgen zijn bijzonder vriendelijk en kundig. Contact zowel digitaal als face to face verloopt altijd fijn. Ze denken in mogelijkheden en maken het onmogelijke mogelijk....

9.7
11 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Er wordt goed geluisterd en ik voel me ook op mijn gemak. Kan de vragen stellen en daar is ok de tijd voor. Heb niet t gevoel dat ik na buiten gekeken wordt.

11 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Er wordt goed naar je geluisterd. Wij voelen ons welkom. We zijn pas net begonnen dus ik kan nog niks zeggen over de vordering.

7.3
11 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Persoonlijke, kundige en vriendelijke benadering in een fijne omgeving. Goed bereikbaar telefonisch en via mail.

9.8
11 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Je voelt je welkom en gehoord. Er wordt met je meegedacht en de tijd genomen om alles rustig uit te leggen.

29 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede zorgverlening, oog en oor voor persoonlijke situatie. Doordat er nog geen zwangerschap is ontstaan valt het cijfer lager uit dan werkelijk van toepassing is.

29 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Er wordt maar uitleg gegeven tot aan de eerst volgende stap. Dit zorgt af en toe voor onzekere momenten en ook een gevoel van tijdverlies.

7.8
29 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Helaas nog geen zwangerschap, maar goede begeleiding tot heden.

6.7
28 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer prettige zorgverlening. Verpleegkundigen nemen de tijd voor je en er is voldoende aandacht. Punt van verbetering: soms lopen de afspraken erg uit.

28 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ben al een tijdje onder behandeling bij Nijgeertgen. Vind het fijn hier er word na je geluisterd en meegekeken naar de juiste en passende behandeling door de artsen. De balie en verpleegkundige zijn...

28 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Er wordt geluisterd naar onze behoeften, de arts maakt een goed plan van aanpak waardoor behandeling snel ingezet kan worden.

9.7
28 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Na vele, niet succesvolle behandelingen in een regulier ziekenhuis, de overstap naar NijGeertgen gemaakt. Eigenlijk als een laatste poging in Nederland. Vanaf dag 1 voelde het goed. Prettig...

21 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Fijne kliniek, krijg goede informatie over de verschillende trajecten.

21 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Er is is aandacht voor je, en er wordt voldoende tijd voor je genomen. Daarnaast is er altijd tijd voor vragen.

21 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede nette correcte manier van omgang je bent geen nummer Ze nemen de tijd voor je en denken goed mee

21 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijk personeel en goede uitleg. Ook als je naderhand belt met vragen