Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 30 maart 2021

7.9
  • Plastische chirurgie

Behandeling door de chirurg was top en heel fijn. Echter, de zuster die er rondlopen mogen wat vriendelijker zijn. Ik werd voor mijn ingreep in een kamer gezet, nou ja cel. Geen boekje niets. Toen ik na een uur vroeg of er al duidelijk was hoe laat ik behandeld zou worden werd ik afgesnauwd. Ik gaf aan dat ik het heel warm kreeg ik die kamer omdat er geen frisse lucht binnen kwam, kreeg ik het advies ok maar even met een blaadje te wapperen. Toen vroeg ze vervolgens ook wat ik van haar verwachtte en gaf aan dat een bekertje water op zijn minst fijn zou zijn toen verwees ze me naar het toilet om daar uit te kraan te drinken. Deze mevrouw lijkt me niet heel geschikt voor de zorg. Alle anderen artsen en medewerkers waren zeer vriendelijk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.