Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 28 december 2020

9.9
  • Heupvervanging

Ben op 17 dec geholpen aan de heup Zag er erg tegen op om de ruggen prik te nemen ,heb ik nog nooit gehad. Maar ik ben zeer gerust gesteld door de verpleging echt top. Heb er niks van gevoeld zo geweldig. Dan de operatie door Dr Henkus echt een super man stelt je gerust op je gemak praatje maken en beginnen. Wordt ik waker na een klein uurtje lekker ijsje en totaal geen pijn. Gevoel komt weer terug in de benen na 3 uurtjes en ook geen pijn. Ben nu al 5 dagen zonder medicijnen. Nu therapie en snel weer gewoon lopen zonder pijn. Personeel allemaal zijn super niks is te veel als mag voor mij een dike 9.9 Echt een aanbeveling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.