Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 17 maart 2021

9.7
  • Rughernia

De. Harhangi heeft mij geopereerd middels de pted techniek voor mijn hernia. Het is me ontzettend meegevallen. Ik was zo nerveus, maar door het roesje heb ik er weinig van meegekregen. Een paar uur later was ik alweer op de been. Deze operatie is zo’n uitvinding en zoveel patientvriendelijker. Alle verpleegkundigen en artsen zijn ontzettend vriendelijk. Ook aan de balie word je super te woord gestaan. Nu een dag na de operatie slik ik alleen nog paracetamol. Klein puntje van kritiek; uitleg over de procedure en risico’s kan iets meer tijd voor worden genomen. Dat was wat gehaast bij de intake. Werd later weer ruimschoots ingehaald, gelukkig, Park medisch centrum, heel erg bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.