Park Medisch Centrum en Parkkliniek

donderdag
vrijdag
zaterdag
Gesloten

Bekijk de kwaliteitsinformatie van het Park Medisch Centrum en Parkkliniek over:

Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 14 juni 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

De keuze voor Park Medisch Centrum was voor mij belangrijk vanwege de korte wachttijd van +/- 4 weken na goedkeuring en de review over de behandelend chirurgen. Meer wist ik niet. Na de operatie vertelde mijn kamergenoot dat Park Medisch Centrum al 5 jaar op rij als beste kliniek beoordeeld werd. Dat kwam ook tot uiting bij mijn opname. Niets als lof voor alle diciplines. Iedereen doet haar / zijn uiterste best om je te woord te staan te verzorgen en te begeleiden. Alles wordt duidelijk met je besproken en uitgelegd, Voor en na de operatie wordt je behandeld met alle egards. En niets is te veel. Voldoende keuze uit maaltijden en drinken. Iederen stelt zich voor als de diensten wisselen. In een woord geweldig. Een echte aanrader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.