Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 28 oktober 2020

• Knievervanging

De zeer deskundige uitleg over mijn knieoperatie werd in alle rust en met veel vriendelijkheid gegeven. De uiteindelijke beslissing werd (terecht) aan mij gelaten. De beslissing mijn knie te laten opereren maakte ik in het volste vertrouwen op de artsen. Het personeel in de Parkkliniek, of dat nou zit achter de ontvangstbalie, werkt op de OK, of in de kamers na de operatie is behulpzaam en staat altijd voor je klaar. Ook na het ontslag (daags na de knieoperatie) kun je terugvallen op de kliniek door te bellen met vragen. Dat wordt zelfs ten zeerste aangeraden! De antwoorden zijn ook dan deskundig. Kortom: de hulp en de zorg die je hier ontvangt, zit als een "warm dekentje" om je heen. Niets dan lof hiervoor!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.