Park Medisch Centrum en Parkkliniek

maandag
dinsdag
woensdag
7:00 - 17:30

Bekijk de kwaliteitsinformatie van het Park Medisch Centrum en Parkkliniek over:

Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 19 november 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Het eerste telefonisch contact met het Park Medisch Centrum & Kliniek was al zeer positief omdat ik al heel snel op bezoek kon komen om naar het probleem te kunnen laten kijken waar al heel snel gezien werd dat mijn heup versleten was, toen werd er besloten om te opereren en ik zou op korte termijn bericht krijgen wenneer de operatie gepland zou worden, dat bericht kwam al na een paar dagen en de operatie stond geplent binnen 4 weken na het eerste contact Voor de operatie ben ik door de verpleging bijzonder goed ontvangen en ben verder tijdens en na de operatie op een lieftallige manier door de zusters begeleid in alles wat nodig was. Ook het bezoek van de fisio was prettig te noemen, ik ben volledig op de hoogte gebracht van wat ik wel en niet zou kunnen/moeten doen. Ook het eten wat ik heb mogen uitkiezen was bijzonder goed. Alleen maar lof en dankbaarheid voor de goede zorgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.