Park Medisch Centrum en Parkkliniek

zaterdag
zondag
maandag
7:00 - 17:30

Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 1 september 2021

N.v.t.

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Ik ben 29-09-2021 met een rug hernia op genomen in het ASZ Dordwijk. Daar hadden ze op korte termijn geen plaats voor een operatie. Door de neurochirurg daar kreeg ik de keuze om dan as' dinsdag al geopereerd te kunnen worden in het Parkmedischcentrum. Ik werd na het maken van de afspraak door de Neurochirurg 31-08-2021 14.15al verwacht in het medisch centrum. Om 16.30 was ik al geopereerd, om 17.30 lag ik al een maaltijd te eten. En om 07.00uur 01-09-2021 staat de fysio al klaar. Om wat oefeningen te instrueren. Dan is de verwachting 09-10.00 uur al weer naar huis toe te gaan. Een geweldige pluim &Respect voor iedereen hier. Mede door mijn MS heb ik helaas veel ziekenhuizen gezien. Maar hier wil ik nooit meer weg! Een Dikke 10 voor de dames en heren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.