Park Medisch Centrum en Parkkliniek

donderdag
vrijdag
zaterdag
Gesloten

Bekijk de kwaliteitsinformatie van het Park Medisch Centrum en Parkkliniek over:

Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 2 juni 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Ik ben een jaar geleden geholpen door (met een tussenfase van 8 weken) beide heupen geheel te laten vervangen. In beide gevallen ging dat kundig, snel, met duidelijke communicatie. De volgende ochtend was ik alweer thuis. Het voordeel van de 'voorste benadering' is, dat je meteen mobiel bent. Ook voor eventuele vragen kon ik gewoon bellen. Nu, een jaar later, ben ik zeer tevreden met het resultaat. Er gaan dagen voorbij dat ik me niet eens realiseer dat ik twee protheses heb - of het moet zijn, dat ik na jaren eindelijk geen pijn meer voel en me soms herinner hoe het wás.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.