Park Medisch Centrum en Parkkliniek

zondag
maandag
dinsdag
7:00 - 17:30

Bekijk de kwaliteitsinformatie van het Park Medisch Centrum en Parkkliniek over:

Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 19 januari 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Ik ben op 11 jan jl. aan een lage rug hernia behandeld door Dr. Schröder dmv een MTD behandeling. Petje af voor het geweldige personeel. Iedereen is zeer vriendelijk, behulpzaam, heeft kennis van zaken en is bereid een stapje harder te zetten waar nodig. Dr Schröder is een fijne chirurg, die je op je gemak stelt en weet wat hij doet. Ik ben nog herstellende, maar weet zeker dat het goed komt. Ik heb eerder te maken gehad met een andere welbekende kliniek in NL, maar die kan niet tippen aan de expertise van PMC.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.