Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 17 februari 2021

• Borstvergroting

Ik beveel Parkkliniek bij iedereen aan. Van mijn eerste contact tot aan de nazorg momenten ben ik op een vriendelijke en professionele manier te woord gestaan en behandeld door alle medewerkers waarmee ik contact heb gehad. Geen vraag was teveel, geen telefoontje of mail overbodig. Ik heb mijn eerste afspraak last minute moeten afzeggen vanwege prive omstandigheden. Er werd meegedacht en begrip getoond voor mijn situatie. Ondanks ik de afzegging deed na de officieel toegestane termijn werden mij geen kosten aangerekend. Toen twijfel toesloeg in de week voorafgaand aan mijn ingreep mocht ik langskomen voor een gesprek waarin ik al mijn bezorgdheden mocht bespreken. Op de dag van de behandeling werd ik goed opgevangen en op mijn gemak gesteld. Van de receptie medewerkers, de verpleegkundigen tot aan het OK personeel heb ik een goed gevoel overgehouden. Niet onbelangrijk is dat ik geen pijn of last heb gehad na de ingreep. De schema voor het innemen van medicatie heeft mij enorm geholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.