Park Medisch Centrum en Parkkliniek

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Ik liep al een lange tijd rond met mijn hernia (6 mnd). Het was niet eens zo'n grote hernia, maar dat kreng wilde gewoon niet uit zichzelf verdwijnen. De wachtlijsten in het ziekenhuis waren nog maanden en met 2 kleine kinderen was dat geen optie. Eenmaal contact opgenomen met de kliniek begon de achtbaan sneller te rijden. Binnen een week had ik al een afspraak met de chirurg. En binnen een maand lag ik op de operatietafel. Naast dat alles in een sneltreinvaart ging, ben ik op alle andere punten ook enorm tevreden. Het personeel is uitermate vriendelijk en zeer professioneel. En dit in combinatie met humor. Ik ben in alles gerustgesteld en begeleidt! Ik ben geopereerd door Dr van Rolde. Een klasieke hernia operatie. Zeer kundige en ervaren chirurg. Hij is zelfs dezelfde dag en de dag na de operatie nog komen vragen en kijken hoe het gaat! Ik ben dankbaar dat deze arts op mijn pad kwam! Lieve medewerkers van Park medisch centrum en parkkliniek, bedankt voor alle goede zorgen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.