Park Medisch Centrum en Parkkliniek

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

In de kliniek geopereerd door dr Sarac, een arts die goed naar je luistert, uitgebreid de tijd neemt en duidelijk de operatie uitlegt. Nu 6 weken geleden geopereerd, vandaag voor controle geweest, ook nu weer het gevoel gekregen dat ik serieus genomen ben en dat er tijd is voor je. Op de dag van de operatie, vriendelijk ontvangen en naar mijn 1 persoonskamer gebracht. Keurig op tijd naar de operatie kamer waar de anesthesist mij op mijn gemak stelt en de ruggenprik geeft. Na de operatie prima verzorgd door de verpleging, regelmatig kwam er iemand bij mij kijken en vragen of ik pijn had. Dr Sarac staat bekend om haar manier van hechten, een mooi litteken heb ik nu al na 6 weken. Ik denk, al is dit echt niet belangrijk dat je er over een jaar weinig meer van ziet. Ik ben blij dat ik gekozen heb voor deze kliniek en deze arts. De eerste 6 weken revalidatie is voorspoedig gegaan nu verder revalideren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.