Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 28 maart 2021

9.7
  • Rughernia

In Park Medisch Centrum zijn alle medewerkers van receptie/balie tot de verpleegkundigen op de afdeling en operatie afdeling allemaal even lief, behulpzaam en begripvol. Ik werd binnen 2 dagen geopereerd en alles verliep vlot. Het ontvangst op de afdeling door de verpleegkundige, het gesprek met de fysiotherapie voor de operatie zo fijn en duidelijk. Na de operatie waren ze allemaal even lief en behulpzaam. De kleine dingen zoals water en thee aanbieden in een tuitbekertje als je niet rechtop mag. Even om het hoekje komen kijken en een praatje. Ook de fysiotherapeute de dag erna die met alle tijd en opbeurende woorden mij het vertrouwen gaf dat ik met goede moed naar huis ging. Een hele positieve ervaring in het Park Medisch Centrum met alleen maar lof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.