Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 3 november 2020

9.3
  • Rughernia

Jaren last gehad van een rughernia. Enigste optie was een operatie wat ik het liefst wilde vermijden en er heel bang voor was. Toch maar een intake gesprek gepland en vrij snel overgehaald om toch te opereren. Dit kwam voornamelijk door het vertrouwde gevoel wat bij was achtergelaten. Na behandeling bij het Parkkliniek in Rotterdam kan ik eindelijk weer normaal leven, alles is goed en prima verlopen. Vanaf begin tot het eind ben ik zeer goed en zorgvuldig geholpen. Als ik wist dat ik hier uiteindelijk geen spijt van zou krijgen, had ik mijn operatie al jaren eerder gepland. Nogmaals mijn complimenten naar het team (van assistente tot chirurg) van Parkkliniek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.