Park Medisch Centrum en Parkkliniek

Centrum voor orthopedie en beweging

uit 741 waarderingen

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Na onduidelijkheid van lange wachttijden ben ik op zoek gegaan naar alternatief en daarbij kwam Park Medisch Centrum & Kliniek er voor mij heel gunstig uit. Op vrijdag contact via email gehad en op maandag al 1e gesprek. De operatie kon al na nog geen 3weken plaatsvinden. Super als je al zolang met pijn loopt die alleen maar erger wordt. Nu kort na de operatie is er nog pijn ( lang niet zo erg als daarvoor) maar dit gaat over en dat gaat vast snel over met alle duidelijke instructies. Ik raad Park Medisch Centrum & Kliniek voor iedereen die lange wachttijden en pijnlijden wil vermijden zeker aan. Dr Henkus heeft mij geopereerd met zijn vriendelijk kundige staf en ik ben weer op de been. Dank aan alle lieve, geduldige en duidelijke medewerkers van deze kliniek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.