Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 13 november 2020

• N.v.t.

9.8
  • Heupvervanging

Negen jaar geleden geopereerd aan mijn rechterheup door dr. Henkus. Toen een pioneer v.w.b. de zogenaamde voorste benadering. Nu was de linkerheup aan de beurt. Na enig speurwerk blijkt hij o.a. in het Park Medisch Centrum te werken. Wachttijd daar 3-4 weken. Dit in tegenstelling tot 4-6 mnd. in het ziekenhuis. Na telefonische afspraak kon ik na enkele dagen op spreekuur bij dr. Henkus. Naast een zeer kundig chirurg met veel ervaring ook een prettig benaderbaar persoon. De volgende dag werd ik gebeld door zijn secretaresse om een datum voor de operatie vast te stellen. In mijn geval kon dit al na 10 dagen. Die dag werd ik prima opgevangen door een vriendelijke verpleegkundige en naar mijn modern ingerichte privékamer gebracht. Daar kreeg ik de nodige instructies voordat ik naar de operatiekamer werd begeleid. In tegenstelling tot 9 jaar geleden was een katheter niet meer nodig en worden er geen krammen meer gebruikt. Na slechts 1 nacht mocht/kon ik pijnloos naar huis. Geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.