Park Medisch Centrum en Parkkliniek

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Plastische chirurgie

Op 19-05 geopereerd aan borstlift met prothese in 1 operatie door Dr. Braam. In 1 woord, fantastisch! De kliniek is; -Telefonisch goed bereikbaar -Vervoer goed bereikbaar - Ingericht in deze tijd - Zeer vriendelijk personeel Verpleging en overige; Super super super lief! Zij zorgen dat er aan niets ontbreekt, nemen de tijd en luisteren oprecht. Er ontbrak aan niets tijdens mijn verblijf! Chirurg Dr. Braam, een hele lieve vrouw, luisterde goed en oprecht naar de wensen. Belangrijkste; voert deze met perfectie ook uit. Neemt de tijd voor zowel voor als na de operatie. Ik heb mij voor 100% vertrouwd gevoeld en tot nog toe blij met het resultaat, wat alleen nog mooier zal worden! Ik kan oprecht voor de volle 100% deze kliniek en zeker chirurg Dr Braam in het bijzonder aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.