Park Medisch Centrum en Parkkliniek

Centrum voor orthopedie en beweging

uit 743 waarderingen

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rugpijn

Op 21 juni ben ik Geopereerd in Park kliniek Rotterdam voor een beknelling onderrug L4 & L5 Na velen jaren doorgebracht te hebben in een pijnkliniek en een apotheek leeg gegeten te hebben aan pijnstillers was ik er klaar mee. . Angst voor compacities is de reden dat ik voor pijn bestrijding heb gekozen, maar het ging niet meer dus opereren. Kon geen betere keuze gemaakt kunnen hebben ,super kliniek, geweldige arts en super verzorging. Na de operatie, na zoveel jaren geen pijn in billen en benen, kan weer stedentrip boeken Herstel gaat spoedig staat 3 maanden voor, ben nu 16 dagen onderweg maar gaat super , kan me redelijk pijnloos bewegen ongelofelijk, het is moeilijk kiezen voor pijnbestrijding of opereren, sterkte er mee. Ik ben blij met de uiteindelijke keuze

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.