Park Medisch Centrum en Parkkliniek

woensdag
donderdag
vrijdag
7:00 - 17:30

Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 14 november 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Opvang, accomodatie 1 pers. kamer en keuze ontbijt, lunch en diner is uitstekend. De aandacht en zorg is zeer goed , klein minpunt ; advies van 1 zuster n.a.v. de pijn die ik had en het daarmee gemoeid zijnde medicijn gebruik na de operatie in de ochtend was nonchelant te noemen. In overleg toen samen tot een besliissing gekomen.

Reactie van/namens Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam

Beste meneer, mevrouw, vriendelijk dank voor het achterlaten van uw mooie review. Wij willen alleen de allerbeste zorg leveren. Daarom komen wij graag met u in contact om het minpuntje te bespreken. Wij hebben u een contactverzoek gestuurd. Bijvoorbaat dank, mvg team ParkMC

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.