Waardering van Parkkliniek en Park Medisch Centrum - Rotterdam op 15 november 2016

9.8
  • Rughernia

Park kliniek Rotterdam scoort wat mij betreft een 10 op elk vlak. Vanaf het eerste contact-moment met de receptie van Park Kliniek Rotterdam tot aan nu (10 uur na mijn hernia operatie) heb ik alleen maar te maken gehad  met uiterst vriendelijke, behulpzame, betrokken en vakbekwame mensen, ongeacht welke afdeling. Niet in de laatste plaats ben ik heel erg blij met neurochirurg Harhangi en zijn team. Voor het eerst sinds 6 januari 2015 is mijn zenuwpijn in mijn linkerbeen verdwenen. (4 operaties, waarvan alleen nr 4 door Dr Harhangi) Deze positieve ervaringen leveren een grote bijdrage aan een zo plezierig mogelijk verblijf, voor en na een (succesvolle) operatie!Inmiddels (11 uur na mijn operatie) heb ik ook alle informatie reeds ontvangen voor een goed herstel thuis.De nazorg als ik weer thuis ben kan ik 11 uur na mijn operatie nog niet helemaal volledig beoordelen, maar ongetwijfeld zal dat ook een score van 10 opleveren!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Parkkliniek en Park Medisch Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.