Park Medisch Centrum en Parkkliniek

zaterdag
zondag
maandag
7:00 - 17:30

Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 2 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Prima kliniek waar ik een geweldig professionele en toch menselijke organisatie aantrof. De artsen, de verpleging en ook receptionistes/assistentes verdienen een dikke pluim. Gedurende mijn traject bij de kliniek heb ik mij nooit een “nummer” gevoeld. Tijdens die ene (mid)dag, avond en nacht in de kliniek was er naast de goede verzorging ook tijd voor een persoonlijk praatje. Eenmaal thuis was er voldoende gelegenheid om mijn vragen te stellen en was men immer bereid om dat te doen wat nodig was om mij te helpen dan wel gerust te stellen. Ik beveel deze kliniek van harte aan en dank Dr Mahdad voor de fijne manier waarop hij mij heeft geholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.