Park Medisch Centrum en Parkkliniek

Centrum voor orthopedie en beweging

uit 725 waarderingen

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Top kliniek ipv Parkkliniek! Vanuit limburg warm ontvangen door met een kop koffie.Je bent er geen patiënt maar gewoon mens. Op consult geweest bij de doker. De dokter is helder en had zijn plan al klaar. Er moest een operatie volgen. De secretaresse is daarna aan de slag gegaan voor mij en samen met dokter ervoor gezorgd dat ik 2 dagen na consult geopereerd kon worden. Na de operatie meteen pijn vrij! Dus mijn doel was geslaagd. De zorg is zo gestroomlijnd en zorgvuldig. Dat ik volgende dag alweer buiten stond. En ik met een lach op mijn gezicht weer richting het zuiden vertrok! Bedankt toppers!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.