Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 23 december 2020

7.0
  • Knievervanging

Verbetering in de zorg bij Park Medisch Centrum Rotterdam. Ik kwam er voor een knie prothese, aardige mensen, ik had vertrouwen in de orthopeed na het intake gesprek. Opende operatie datum was de operatie vlot gedaan, ik hoefde maar één nacht te blijven. Gedurende die nacht heel slecht geslapen, niet alleen vanwege de operatie, maar het matras was de boosdoener. Er was een enorme kuil in het matras en de dekens waren te kort. Dit heb ik aan de verpleging gemeld, daar werd vrijwel niet op gereageerd. Ik ben nu één week thuis ik kan best al aardig lopen etc. Een groot probleem is dat mijn geopereerde been volledig beurs aanvoelt en aan de achterzijde van het bovenbeen een formidabele bloeduitstorting heeft.Van het beurse gevoel en de geprikkelde huis onder de blauwe plekken slaap ik ‘s nachts zeer slecht. De oorzaak van de blauwe plekken kan ik bedenken, maar is mij niet verteld, ook niet toen ik contact contact opnam met de kliniek. Ik ben niet echt blij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.