Park Medisch Centrum en Parkkliniek

Gesloten
maandag
dinsdag
7:00 - 17:30

Waardering van Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 5 oktober 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Wat een topkliniek,receptie zeer vriendelijk en behulpzaam,team op verpleegafdeling goed en bereidwillig,niks was te veel,zelfs dame van catering erg vriendelijk, ik ben tijdens voorbereiding operatie zeer gerustgesteld en ging dan ook ontspannen de operatie in. Chirurg dhr van Rolde heeft mij tijdens consult uitgelegd wat er ging gebeuren en heeft mij na de operatie ook nog bijgepraat. De fisio heeft mij na de operatie ook goed bijgestaan met wat ik wel kan en wat er niet mag de eerste weken. Al met al een topkliniek die voor mij een zeer hoge waardering verdiend. Zal ze zeker aanbevelen bij andere als dat ooit nodig zal zijn

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Park Medisch Centrum en Parkkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.