Waardering van PoliDirect Breda - Breda op 22 november 2018

9.4
  • Darmkanker

Kwam bij deze kliniek terecht n.a.v. bevolkingsonderzoek darmkanker. Duidelijke informatie en uitleg tijdens intake. Foldermateriaal meegekregen, zodat ik het thuis nog eens kon nakijken. Behandeling verliep vlot, deskundig en pijnloos dankzij roesje. Vriendelijke opvang na 'uitslapen'. Gesprekje met de behandelend arts die uitlegde wat de bevindingen waren. Gelukkig niets om mij zorgen over te maken. Poliep verwijderd die voor controle opgestuurd zou worden. De definitieve uitslag zou hij telefonisch doorgeven. Dag erna telefoontje gekregen om te informeren of alles goed verlopen was en hoe ik me voelde. Heel goed, gelukkig! Na een week telefoontje gekregen van de behandelend arts, die mededeelde dat er gelukkig niet aan de hand is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PoliDirect Breda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.