PoliDirect Breda

Overige kliniek

Langendijk 25 4819 ET Breda
Deze locatie is onderdeel van PoliDirect

Waardering van PoliDirect Breda - Breda op 24 november 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

N.v.t.

M.u.v. "gedoe" over toedienen roesje ja/nee, ben ik zeer tevreden over de volledige gang van zaken: het contact na de doorverwijzing vd huisarts, het duidelijke digitale alternatief (ivm Corona) voor de voorlichting en intake, de ontvangst en de uitvoering en kort nagesprek van het onderzoek zelf. Ontevreden over de discrepantie tussen enerzijds de voorlichting dat PoliDirect in principe met een roesje werkt bij endoscopie (tenzij patiënt liever zonder wil; ik had gekozen voor wèl 'n roesje), en anderzijds de daadwerkelijke uitvoering waarbij er ter plekke met zéér veel klem op werd aangedrongen, in feite werd afgedwongen, om het zonder roesje te ondergaan. Achteraf bekeken, was dit weliswaar heel goed te doen. Maar de gang van zaken voelde als overdonderend en vond ik onplezierig. Kan voorkomen worden door de voorlichting op dit punt aan te passen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PoliDirect Breda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.