PoliDirect Goor

Overige kliniek

Hengevelderstraat 36 7471 CH Goor
Deze locatie is onderdeel van PoliDirect

Waardering van PoliDirect Goor - Goor op 21 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Darmkanker

De ontvangst was vriendelijk open en warm, afspraken klopten. Ik was hier voor een darmonderzoek nav positieve uitslag bevolkingsonderzoek. De dag van onderzoek, op maandag na een weekend van spoelen etc, begon vriendelijk goed ontvangen in aparte zaal waar je een bed kreeg toegewezen. Voor de behandeling zou ik een spuitje krijgen waardoor je een slaapje tijdens behandeling zou doen. De naald voor infuus etc werd ingebracht na 2 keer misprikken en zoeken naar ader.Tijdens ontvangst in behandelkamer werd ik aan ieder voorgesteld en nog eend uitgelegd hoe alles zou, moeten, gaan. Voor dat alles via de anus naar binnen ging kreeg ik een spuitje tegen de pijn direct in de arm en een spuit via infuusnaald voor een slaapje. Er werd bij vertelt dat dit een spuitje was die snel werkte als een hanerslag, nou niet dus!Tijdens de behandeling was ik klaarwakker, voelde diverse keren flinke pijn in mijn darmen hoe dieper ze gingen, kortom de spuit werkte niet. Ik heb het idee als patient dat de naald niet in de ader zat en daarom klaarwakker was. Gelukkig werd er geen poliepen of iets gevonden maar de arts en behandelend personeel vond het wel vreemd dat ik wakker was tijdens de behandeling, dat stond ook in het eindverslag van het onderzoek! Verder was iedereen erg vriendelijk maar bovenstaand was een zeer storende fout lijkt me!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PoliDirect Goor? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.