Waardering van PoliDirect IJburg - Amsterdam op 15 augustus 2020

• N.v.t.

• Darmkanker

De colonoscopie, een vervolg onderzoek nadat er bloed was gevonden in de thuistest van het Bevolkingsonderzoek Darmkanker, is zeer goed verlopen. De MDL-internist, M.O. den Dulk, was betrokken bij mij als patient en tijdens het onderzoek werd ik heel goed begeleid en geïnformeerd, tevens tijdens het nagesprek. Ik ben tevreden over de aanloop naar het vervolgonderzoek en de duidelijkheid en overzichtelijkheid van de informatie die verstrekt werd. Ook het 'intake' gesprek, anderhalve week eerder, was informatief en er werd goed geluisterd. Tijdens de behandeling deden de verpleegkundigen M. van Gool en A. Saradjzada uitstekend werk. Er werd een hoop gekletst om mij af te leiden van de darmkrampen die je kunt verwachten bij een dergelijk onderzoek. Nadat een verwijderde poliep onderzocht is ben ik precies twee weken na de behandeling gebeld. De conclusie is dat over 5 jaar er weer een colonoscopie zal worden uitgevoerd. Ik zal dan heel graag weer naar dezelfde kliniek gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PoliDirect IJburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.