Waardering van PoliDirect IJburg - Amsterdam op 15 september 2020

• N.v.t.

6.3
  • Prikkelbare darm

Ik vind de score eerlijk gezegd nogal hoog. Ik geef ze een dikke onvoldoende voor klantvriendelijkheid. Het begon al toen ik binnenkwam. De receptioniste was alles behalve behulpzaam en ronduit arrogant. Vervolgens maakten ze een inschattingsfout over de werking van het laxeermiddel dat ik had gekregen. Dat was onvoldoende voor het onderzoek, waardoor het onderzoek bemoeilijkt werd. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden. Verder gaf de arts me een hand terwijl ik daar in een totaal ongemakkelijke houding en halfnaakt lag. Ik was niet helemaal helder dus ageerde niet. Maar volgens de info die je vooraf krijgt zou je een gesprek met de arts krijgen na afloop in een spreekkamer. Hetgeen ik ook logisch vind. Verder gaven ze foutieve info over hoe ik de uitslag zou krijgen. Volgens hun via de huisarts, maar het moest de specialist bij hun zijn. Ik kon ook geen roesje krijgen, wat in het ziekenhuis wel kan. Dus nee, de klant centraal zoals op de wegsite staat. Ik heb het niet gemerkt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PoliDirect IJburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.