Waardering van PoliDirect Tilburg - Tilburg op 10 juni 2017

3.7

Bij deze kliniek heb ik op zaterdagochtend 20 augustus 2016 als eerste patiënt darmpoliepen weg laten halen, waarbij een darmperforatie ontstond. Dat is door de arts niet opgemerkt en mijn echtgenoot heeft me naar huis gebracht. In de loop van de middag kreeg ik verhoging, 37,9. Ik heb onmiddellijk de aangewezen contactpersoon van de kliniek gebeld, Erik Herders, en die zei dat dat een normale reactie was op de behandeling. Maar in de loop van de avond kreeg ik heel veel pijn, zodanig dat ik er flauw van viel. Bovendien was mijn temperatuur opgelopen naar 38,4. Twee paracetamol ingenomen en naar bed gegaan, maar ik kon niet slapen van de pijn. Ik heb rond 02.00 uur 's nachts mijn man wakker gemaakt en hij heeft weer de contactpersoon gebeld. Deze vroeg wat de verschijnselen waren en kwam op grond daarvan tot de conclusie dat het niet om een darmperforatie ging. Hij adviseerde extra paracetamol te nemen. Dat heb ik  gedaan, maar de pijn brak daar gewoon doorheen. Het hielp niks. Mijn echtgenoot was intussen in slaap gevallen. Ik raakte in een suffige toestand en ben zo de nacht doorgekomen.Toen mijn man de volgende ochtend wakker werd, zag hij onmiddellijk dat het met mij niet goed was. Mijn temperatuur was inmiddels opgelopen tot 39,1, ondanks 8 tabletten paracetamol. Hij heeft weer de contactpersoon gebeld, die adviseerde de huisartsenpost te bellen en te vragen om antibiotica. Dat heeft mijn echtgenoot gedaan, maar daar verwezen ze weer terug naar Poli Direkt Tilburg, omdat de behandeling daar had plaatsgevonden. Met de opmerking erbij dat als die ons niet wilden helpen, zij hulp zouden verlenen. Opnieuw de contactpersoon gebeld, die nu ruggespraak hield met de arts die mij had behandeld. Die adviseerde: meteen naar het ziekenhuis. We werden doorverwezen naar het Twee Steden Ziekenhuis Waalwijk. Daar aangekomen werd ons verteld dat daar geen opnamen plaatsvonden. We moesten in Tilburg zijn. Door naar Tilburg. Daar aangekomen ging het inmiddels zo slecht met mij, dat ik uit de auto stappend urine en ontlasting liet lopen, ik had geen kracht meer om het op te houden. Met een invaliden karretje bracht mijn man mij naar de spoedeisende hulp. Daar ben ik opgevangen en na een hele reeks onderzoeken was de conclusie: geperforeerde darm. Zondagavond werd er bij mij een spoedoperatie uitgevoerd. De dienstdoende chirurg vertelde na afloop dat dat net op tijd was geweest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PoliDirect Tilburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.