Waardering van PoliDirect Tilburg - Tilburg op 15 juni 2017

Mijn ervaring is zeer positief ,ik was hier voor de tweede keer in twee jaar tijd voor hetzelfde onderzoek en behandeling de Coloscopie ,Ik ben uitstekend behandeld .Het begon met de intake een paar weken voor de behandeling ,bijzonder en fantastisch en doelgericht  professioneel gesprek .Ook tijdens de opname en behandeling een uiterst professionele Arts en personeel  grote klasse ,ik werd direct op mijn gemak gesteld ik was dan ook volkomen ontspannen omdat ik wist wat er ging gebeuren De behandeling heb dan ook ik heel rustig en ontspannen ondergaan zonder problemen.Dus mijn indruk van deze zeer professionele kliniek ,is zeker aan te bevelen aan iedereen die ik ken ,Ik werd later in de middag thuis gebeld ,door een medewerkster van PoliDirect ,met de vraag hoe het met mij ging ,of ik geen  klachten of problemen had en mij goed voelde na de behandeling ,dat vindt ik een heel goede After Sales .Dus een en al lof voor deze kliniek PoliDirect in Tilburg een aanrader voor iedereen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PoliDirect Tilburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.