Polikliniek de Blaak Rotterdam, locatie de Blaak

zaterdag
9:00 - 16:30
zondag
Gesloten

Waardering van Polikliniek de Blaak Rotterdam, locatie de Blaak - Rotterdam op 6 maart 2018

Ik heb een ooglidcorrectie ondergaan bij Dr de Vries. een vriendelijke sympathieke dokter, die goed en rustig het hele traject doorgaat. Dankzij het team was de operatie ontspannen met rustgevende achtergrond muziek. Het resultaat is erg mooi geworden. Een symmetrische correctie, de littekentjes al bijna weg. Na de operatie had ik erge bloeduitstortingen en vocht onder mijn ogen. na 3 weken is dat weg. er zitten nog wat kleine verdikkingkjes maar die zouden weg moeten trekken. na 3 maanden is het eindresultaat het best. de operatie en alles erom heen is mij dankzij de prettige en adequate behandeling ontzettend mee gevallen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Polikliniek de Blaak Rotterdam, locatie de Blaak? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.